-20% на першу послугу

- 15% студентам

-10% на перший візит додатково на комплекси

-20% на першу послугу

- 15% студентам

-10% на перший візит додатково на комплекси

Публічний     договір (Оферта)

про надання послуг в мережі салонів краси «Other sides»

Редакція від 30 жовтня 2025 року

Цей документ містить офіційну та публічну пропозицію, адресовану усім бажаючим, укласти Договір про надання послуг в мережі салонів краси «Other sides» (далі за текстом – Договір), представлених на сайті https://othersides.ua/, в якій Фізична особа-підприємець Шинкаренко Марина Юріївна, зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 25.04.2025, номер запису 2000670010003180716) в установленому чинним законодавством порядку, що здійснює свою діяльність під торговою маркою «Other sides», та діє на підставі глави 5 та статей 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України, іменований надалі «Виконавець» з одного боку, та будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію, іменована надалі «Замовник», з іншого боку, далі разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, уклали даний Договір. Договір вважається укладеним Замовником з моменту оформлення Замовлення на сайті

https://othersides.ua/ та / або оплати Замовлення через платіжний сервіс Liqpay. В момент оформлення Замовлення та / або оплати Замовлення на сайті

https://othersides.ua/, Замовник підтверджує:

 

  • Свою дієздатність;
  • Що йому виповнилося повних 18 років;
  •  Свій дійсний намір укласти цей Договір на умовах вказаних в цьому документі (оферті);
  •  Повне розуміння умов та термінології, що вжиті в цьому Договорі;
  • Що він в повному обсязі приймає умови цього Договору, включаючи інформацію про послуги, порядок надання послуг Виконавцем, протипоказання до отримання послуг, рекомендації, яких потрібно дотримуватися Замовнику до / після проведення процедур, відповідальність за достовірність наданої ним інформації при оформленні Замовлення та перед отриманням послуг;
  •  Усвідомлює та підтверджує свою відповідальність за зобов’язаннями, що виникають у нього в результаті укладення цього Договору;
  • Законне користування банківською платіжною карткою.

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. «Сайт» – сайт Виконавця в мережі Інтернет за адресою https://othersides.ua/.

1.2. «Оферта» – публічна пропозиція Виконавця, що викладена у цьому документі та опублікована на Сайті, адресована необмеженому колу осіб укласти Договір.

1.3. «Договір» – цей Договір про надання послуг в мережі салонів краси «Other sides», що укладається між Виконавцем та Замовником, в результаті прийняття Замовником Оферти.

1.4. «Акцепт» – надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1.5. «Виконавець» – Фізична особа-підприємець Шинкаренко Марина Юріївна, що

надає послуги, представлені на Сайті.

1.6. «Замовник» – будь-яка дієздатна особа, що досягла віку 18 років та акцептувала (прийняла) даний Договір.

1.7. «Салон» – один з салонів мережі салонів краси «Other sides», адреси яких розміщені на Сайті;

1.8. «Майстер» – фахівець мережі салонів краси «Other sides», що виконує процедуру в Салоні;

1.9. «Послуги» – процедури, представлені на Сайті, які надаються Виконавцем, а саме:

1.8.1. «Лазерна епіляція» – метод видалення волосся на тілі шляхом руйнування волосяних фолікул за допомогою лазерного випромінювання. Лазерна епіляція проводиться Виконавцем апаратом «ULTIMATE», «MEDICALASER» або іншим спеціальним апаратом.

1.8.2. «Класична косметологія» – комплекс косметичних процедур, спрямований на догляд за шкірою обличчя та тіла.

1.8.3. «Масаж» – процедура стимуляції поверхні тіла, і через неї – тканини шкіри та м’язів, за допомогою рук (ручний масаж) або апаратів (апаратний масаж), що проводиться апаратами «STRATOSPHER» та «ENDOSPHERES», або іншим спеціальним апаратом;

1.8.4. «Смас-ліфтинг» – процедура ультразвукового ліфтингу, спрямована на підтягнення шкіри обличчя та тіла, що проводиться апаратом «HIFU ULTHERAPY SMAS LIFTING», шляхом впливу високочастотних ультразвукових хвиль на глибокі шари шкіри та підшкірно-м’язовий шар.

1.9. «Протипоказання до отримання послуг» – перелік протипоказань, що вказаний у розділі 4 цього Договору та Інформованій добровільній згоді на проведення процедур в мережі салонів краси «Other sides».

1.10. «Інформована добровільна згода на проведення процедур в мережі салонів краси «Other sides» – згода на проведення процедур: лазерної епіляції, смас-ліфтингу, класичної косметології та апаратного масажу, що містить протипоказання та рекомендації, яких потрібно дотримуватися Замовнику до / після проведення процедур (далі за текстом – Інформована добровільна згода на проведення процедур), що є невід’ємною частиною цього Договору та наведена в додатках 1, 2, 3, 4 до цього Договору.

1.11. «Замовлення» – перелік Послуг, вибраний Замовником на Сайті.

1.12. «Засоби зв’язку» – телефонна мережа або мережа інтернет (у месенджерах: Telegram, Viber, WhatsApp, та ін., електронна пошта).

1.13. «Персональні дані» – відомості чи сукупність відомостей про Замовника, який

ідентифікований або може бути ідентифікований, включаючи відомості про стан здоров’я Замовника.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Цей Договір укладається між Виконавцем та Замовником шляхом прийняття (акцептування) Замовником пропозиції (оферти) Виконавця укласти даний Договір, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

2.2. Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям умов цього Договору, в тому числі, але не виключно: з порядком надання послуг Виконавцем, протипоказанням до отримання послуг, рекомендації, яких потрібно дотримуватися Замовнику до / після отримання послуг, відповідальність за достовірність наданої ним інформації при оформленні Замовлення та перед отриманням послуг.

2.3. Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.

2.4. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом прийняття (акцепту) пропозиції (оферти) Виконавця укласти даний Договір.

2.5. Будь-яка з наступних дій Замовника вважається прийняттям (акцептом) пропозиції (оферти)

Виконавця укласти даний Договір:

2.5.1. Оформлення Замовлення на Сайті;

2.5.2. Оплата Замовлення через платіжний сервіс Liqpay;

2.6. Якщо Замовник не згодний з умовами цього Договору, він не в праві укладати цей Договір та користуватись послугами за Договором.

2.7. Цей Договір діє виключно щодо Послуг, перелік яких представлений на Сайті

https://othersides.ua/.

2.8. Цей Договір може бути відкликаний Виконавцем у будь-який момент, про що Виконавець може розмістити відповідне повідомлення на Сайті.

2.9. Виконавець має право вносити зміни до цього Договору в будь-який момент.

2.10. Зміни до цього Договору набувають чинності з моменту публікування його у новій редакції на Сайті.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець бере на себе зобов’язання організувати та надати Послуги, визначені п.1.8. Договору, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити дані послуги в обсязі та на умовах передбачених даним Договором.

3.2. Виконавець надає Замовнику послуги виключно після ознайомлення та підписання

Замовником Інформованої добровільної згоди на проведення процедур, що є невід’ємною частиною цього Договору.

3.3. Послуги надаються Виконавцем в мережі салонів краси «Other sides», адреси яких

розміщені на Сайті.

3.4. Послуги надаються Виконавцем сертифікованими апаратами належної якості.

3.5. Виконавець надає Замовнику всю необхідну інформацію, що стосується надання послуг відповідно до розділу 4 цього Договору.

  1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ. ПРОТИПОКАЗАННЯ ДО ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ.

РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЯКИХ ПОТРІБНО ДОТРИМУВАТИСЯ ЗАМОВНИКУ ДО / ПІСЛЯ

ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ

4.1. Інформація про послуги представлена на Сайті Виконавця у формі інформаційних матеріалів та фотографічних зображень, а також надається адміністраторами та майстрами Виконавця в Салоні, та з використанням засобів зв’язку.

4.2. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з протипоказаннями до отримання послуг:

4.2.1. Протипоказання до отримання послуг (проведення процедури) лазерної епіляції:

4.2.1.1. Наявність доброякісних чи злоякісних утворень;

4.2.1.2. Онкологічні захворювання;

4.2.1.3. Цукровий діабет у стадії декомпенсації;

4.2.1.4. Дерматологічні захворювання (стадія загострення);

4.2.1.5. Гострі алергічні реакції шкіри, зокрема алергічна реакція до дії всіх видів

сонячних променів – видимих променів, ультрафіолетового та інфрачервоного

випромінювання – фотодерматоз;

4.2.1.6. Прийом антибіотиків тетрациклінової групи та фторхінолонів менше ніж за 14

днів до проведення процедури;

4.2.1.7. Ішемічна хвороба серця та гіпертонія;

4.2.1.8. Герпес (у стадії загострення);

4.2.1.9. Небезпечне варикозне розширення вен від 2-ої стадії, випуклі вени (прийом

антикоагулянтів слід припинити не менше ніж за місяць до проведення процедури);

4.2.1.10. Індивідуальне несприйняття процедури лазерної епіляції;

4.2.1.11. Епілепсія.

4.2.2. Протипоказання до отримання послуг (проведення процедури) Смас-ліфтингу:

4.2.2.1. Психічні розлади;

4.2.2.2. Епілепсія;

4.2.2.3. Герпес у гострій стадії;

4.2.2.4. Гнійні утворення на обличчі;

4.2.2.5. Схильність до келоїдних рубців;

4.2.2.6. Металеві імплантати на черепі (не стосується штифтів та зубних коронок);

4.2.2.7. Вагітність та період лактації;

4.2.2.8. Наявність імплантованого кардіостимулятора або іншого електронного засобу в

організмі;

4.2.2.9. Цукровий діабет;

4.2.2.10. Склеродермія, червоний вовчак;

4.2.2.11. Захворювання ендокринної системи;

4.2.2.12. Вегетаріанство (ефект від проведення процедури може бути не вираженим).

4.2.3. Протипоказання до отримання послуг Класичної косметології:

4.2.3.1. Протипоказання до чистки обличчя:

4.2.3.1.1. Інфекційні захворювання шкіри (демодекоз, піодермії, герпес);

4.2.3.1.2. Алергодерматози в гострій стадії (екзема, токсикодермії);

4.2.3.1.3. Онкологічні захворювання шкіри;

4.2.3.1.4. Вагітність (не рекомендується проводити процедуру ультразвукової чистки обличчя).

4.2.3.2. Протипоказання до Пілінгу:

4.2.3.2.1. Індивідуальна реакція організму на компоненти пілінгу;

4.2.3.2.2. Кропив’янка, дерматит та інші інфекційні захворювання шкіри в зоні обробки;

4.2.3.2.3. Герпес у активній фазі;

4.2.3.2.4. Онкологія;

4.2.3.2.5. Порушення цілісності шкіри;

4.2.3.2.6. Вагітність та період годування груддю.

4.2.4. Протипоказання до отримання послуг масажу (апаратного та ручного):

4.2.4.1. Порушення цілісності шкірного покриву (подряпини, порізи);

4.2.4.2. Шкірні захворювання в стадії загострення;

4.2.4.3. Наявність доброякісних чи злоякісних утворень на шкірі, схильних до зростання

– виключається застосування апаратного масажу в зоні їх локалізації;

4.2.4.4. Злоякісні пухлини (особливо при близькому розташуванні пухлини до ділянки,

що масажується);

4.2.4.5. Онкологічні захворювання;

4.2.4.6. Інфекційні захворювання;

4.2.4.7. Алергічні реакції, висипання;

4.2.4.8. Численні родимки та папіломатозні утворення;

4.2.4.9. Після проведення глибоких хімічних пілінгів;

4.2.4.10. Гіпертонічна хвороба;

4.2.4.11. Психічні розлади, пов’язані з тяжким порушенням психіки;

4.2.4.12. Аневризма серця або периферичних судин і аорти;

4.2.4.13. Цинга;

4.2.4.14. Туберкульоз в активній формі;

4.2.4.15. Гангрена;

4.2.4.16. СНІД;

4.2.4.17. Венеричні хвороби;

4.2.4.18. Підвищення ламкості судин;

4.2.4.19. Тромбофлебіт, тромбоз судин;

4.2.4.20. Варикозне розширення вен (3-4 стадія);

4.2.4.21. Гострі запальні процеси;

4.2.4.22. Запальний процес кісткового мозку;

4.2.4.23. Тяжкі серцево-судинні захворювання в стадії декомпенсації;

4.2.4.24. Системні захворювання крові (лейкози, лейкемії, анемії, в тому числі анемії

при крововтратах, наприклад, при маткових кровотечах);

4.2.4.25. Порушення згортання крові;

4.2.4.26. Грижі (пахова, пупкова) – виключається застосування апаратного масажу в зоні їх локалізації;

4.2.4.27. Кардіологічні захворювання (нестабільний тиск, аритмія);

4.2.4.28. Наявність кардіостимулятора – виключається застосування апаратного масажу в зоні їх локалізації;

4.2.4.29. Наявність силіконових імплантів, металевих імплатнів, замінених суглобів,

пластин) – виключається застосування апаратного масажу в зоні обробки;

4.2.4.30. Захворювання внутрішніх органів в стадії декомпенсації – виключається застосування апаратного масажу;

4.2.4.31. Вагітність, грудне вигодовування – апаратний масаж допускається з дозволу лікаря.

4.3. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з рекомендаціями, яких потрібно дотримуватися Замовнику до / після отримання послуг:

4.3.1. Рекомендації до / після отримання послуг (проведення процедур) лазерної епіляції:

4.3.1.1. За 3-5 днів до проведення процедури не відвідувати солярій та не засмагати;

4.3.1.2. За 2 тижні до проведення процедури не приймати антибіотики;

4.3.1.3. За 2 тижні до проведення процедури виключити процедури епіляції з використанням воску/шугарингу/епілятора;

4.3.1.4. Поголити зони, що будуть оброблятися на процедурі, максимум за 24 години та

мінімум за 4 години до моменту проведення процедури;

4.3.1.5. Не наносити на шкіру ніякі спиртовмісні засоби або креми близько 3 днів після

проведення процедури;

4.3.1.6. Не відвідувати басейн, лазню, сауну перші три дні після проведення процедури.

4.3.2. Рекомендації до / після отримання послуг (проведення процедури) Смас-ліфтингу:

4.3.2.1. Не рекомендується палити і вживати алкогольні напої в день перед процедурою;

4.3.2.2. У день процедури шкіра обличчя повинна бути чистою, без макіяжу та косметичних засобів.

4.3.3. Рекомендації до / після отримання послуг (проведення процедури) апаратного

масажу:

4.3.3.1. Рекомендується випити 1-2 склянки води перед процедурою для покращення

дренажного ефекту;

4.3.3.2. Очистити шкіру, виключити нанесення лосьйонів та кремів перед процедурою;

4.3.3.3. Якщо процедура проводиться після фізичного навантаження, зачекати 30-60

хвилин;

4.3.3.4. Утриматися від прийому алкоголю та важкої їжі за 2-3 години до проведення

процедури;

4.3.3.5. Уникати інтенсивних фізичних навантажень протягом 24 годин після проведення процедури;

4.3.3.6. Зберігати гідратацію шкіри, вживаючи достатню кількість води;

4.3.3.7. Уникати масажу або інших процедур на тій же області тіла протягом 48 годин

після проведення процедури;

4.3.3.8. Застосовувати засоби для зволоження шкіри, які рекомендує масажист;

4.3.3.9. Слідкувати за реакцією шкіри після проведення процедури. Якщо виникають

незвичайні реакції або подразнення, звернутися до масажиста або лікаря.

  1. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ

5.1. Замовник оформлює Замовлення на Сайті наступним чином:

5.1.1. Самостійно, обравши на Сайті:

5.1.1.1. Послугу або перелік послуг;

5.1.1.2. Місто та адресу розташування Салону;

5.1.1.3. Майстра Салону для виконання процедури;

5.1.1.4. Дату та час для запису на процедуру.

5.1.2. Звернувшись до Адміністратора Виконавця через Засоби зв’язку.

5.2. Для оформлення Замовлення Замовник надає наступну інформацію:

5.2.1. Ім’я та прізвище;

5.2.2. Контактний номер телефону;

5.2.3. Адреса електронної пошти.

5.3. Замовник несе відповідальність за достовірність наданої ним інформації при оформленні Замовлення.

5.4. В момент оформлення Замовлення Замовник підтверджує наступне:

5.4.1. Замовнику виповнилося повних 18 років;

5.4.2. Замовник в повному обсязі приймає умови цього Договору;

5.4.3. Замовник ознайомлений з протипоказаннями та рекомендаціями, яких потрібно

дотримуватися до / після отримання послуг.

5.4.4. Замовник надає згоду на збір, обробку та передачу своїх персональних даних в обсязі, що необхідний для надання послуг Замовнику за цим Договором, в тому числі тих, що містяться в Договорі та Інформованих добровільних згодах на проведення процедур.

  1. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

6.1. Інформація, отримана Виконавцем від Замовника є конфіденційною та не може бути передана третім особам без згоди Замовника, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.

6.2. Замовник та Виконавець домовились, що не вважається порушенням умов пункту 7.1. цього Договору надання Виконавцем інформації, яка отримана ним від Замовника під час оформлення Замовлення останнім на Сайті та виконання Замовлення, третім особам, які залучаються Виконавцем для надання послуг за цим Договором, а саме: майстрам / працівникам Виконавця та майстрам / працівникам мережі салонів краси «Other sides».

6.3. Приймаючи цей Договір, Замовник погоджується на обробку Виконавцем своїх

персональних даних, які були надані ним під час оформлення Замовлення на сайті та будуть надані ним до або під час виконання Замовлення. Замовник також погоджується з тим, що метою обробки його персональних даних є інформаційне забезпечення внутрішньої господарської діяльності Виконавця (зокрема, забезпечення ефективної роботи Сайту, оперативної обробки та виконання Замовлень, узагальнення інформації щодо кількісних та якісних характеристик отриманих Замовлень та наданих послуг тощо).

  1. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ. ЦІНА ДОГОВОРУ

7.1. Ціни на послуги визначаються Виконавцем та вказані на Сайті.

7.2. Ціни на послуги вказані у гривнях.

7.3. Ціни на послуги можуть змінюватися Виконавцем в односторонньому порядку. Оновлені ціни (прайс) на послуги вступають в силу з моменту публікації їх на Сайті.

7.4. Ціна окремої послуги (пакету послуг), не можуть бути змінені Виконавцем після оплати даних послуг Замовником у повному обсязі.

7.5. Виконавець може встановлювати знижки на послуги. Розмір знижок та умови надання знижок на послуги публікуються на Сайті та доводяться до відома Замовника через рекламні матеріали та інформування за допомогою різних засобів зв’язку, включаючи, але не обмежуючись: здійснення дзвінків у телефонній мережі або мережі інтернет (у месенджерах: Telegram, Viber, WhatsApp, та ін.), надсилання повідомлень у месенджерах: Telegram, Viber, WhatsApp, та ін., надсилання повідомлень електронною поштою.

7.6. Загальна ціна Замовлення складається з вартості всіх обраних Замовником послуг на Сайті.

7.7. Загальна ціна Договору визначається як сума усіх наданих Виконавцем та прийнятих Замовником послуг.

7.8. Замовник здійснює оплату Замовлення на Сайті шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця через платіжний сервіс Liqpay (докладніше про модуль оплати Liqpay у розділі 7 Договору).

7.9. Квитанція про оплату доступна до завантаження Замовнику на web-інтерфейсі Liqpay після здійснення оплати. Замовник може отримати квитанцію про оплату через web-інтерфейс Liqpay, на вказану ним адресу електронної пошти.

  1. МОДУЛЬ ОПЛАТИ LIQPAY

8.1. Сайт включає в себе модуль оплати – платіжний сервіс Liqpay

(https://www.liqpay.ua/information/terms), управління та адміністрування яким відбувається АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК», ідентифікаційний код 14360570, місцезнаходження якого зареєстровано за адресою: Україна, 01001, місто Київ, вулиця Грушевського, будинок 1д, реєстраційний №92 від 19.03.1992 року у Державному реєстрі банків. Банківська ліцензія НБУ №22 від 05.10.2011 року.

8.2. Модуль оплати – платіжний сервіс Liqpay, здійснює прийом/переказ грошових коштів від Замовника за допомогою web-інтерфейсу Liqpay, шляхом переходу на сайт платіжного сервісу Liqpay.

8.3. Відповідальність за проведення платіжних транзакцій, збір та збереження персональних даних, що пов’язані з оплатою через платіжний сервіс Liqpay, здійснюються АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК».

8.4. Виконавець просить Замовника дотримуватися платіжної інструкції та правил безпеки платіжного сервісу Liqpay, що містяться за посиланням https://www.liqpay.ua/uk/information/user.

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ (ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР)

9.1. Послуги надаються Виконавцем за попереднім записом у Салоні, дату, та час, що були обрані Замовником при оформлені Замовлення.

9.2. Салон, дата та час надання послуг (проведення процедури) можуть бути змінені Виконавцем або Замовником не пізніше ніж за 24 години до запланованої дати проведення процедури.

9.3. Перед початком проведення процедури Замовник зобов’язаний ознайомитись з

Інформованою добровільною згодою на проведення відповідної процедури, та підписати вказану згоду у разі, якщо Замовником дотримані рекомендації до проведення процедури та відсутні протипоказання до проведення процедури.

9.4. Виконавець не надає послугу без підпису Замовником Інформованої добровільної згоди на проведення процедур.

9.5. Замовник несе відповідальність за достовірність наданої ним інформації при оформленні Замовлення та перед проведенням процедури.

9.6. Якщо перед проведенням процедури Замовник з’ясовує наявність у себе протипоказань до проведення процедури або не дотримання рекомендацій щодо проведення процедури, він має право:

9.6.1. Перенести проведення процедури на іншу дату, за попереднім узгодженням з

Виконавцем;

9.6.2. Відмовитись від проведення процедури та повернути сплачені за процедуру кошти у порядку, встановленому цим Договором.

  1. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА ПОСЛУГИ

10.1. Замовник має право до моменту початку надання послуги відмовитися від отримання послуги, повідомивши про це Виконавця не пізніше ніж за 48 годин до початку надання послуги.

10.2. Виконавець повертає кошти Замовнику у повному обсязі на підставі письмової заяви на повернення коштів.

10.3. У заяві Замовник вказує:

10.3.1. Прізвище, ім’я, по батькові;

10.3.2. Дані документа, що встановлює особу Замовника (паспорт, його серію та номер, ким та коли виданий);

10.3.3. Відомості про послугу (найменування, запланована дата та адреса салону надання послуги);

10.3.4. Суму коштів до повернення;

10.3.5. Банківські реквізити для повернення коштів.

10.4. Вказану заяву у відсканованому вигляді Замовник направляє на електронну пошту Виконавця 

10.5. Виконавець повертає кошти Замовнику шляхом банківського переказу на реквізити Замовника протягом 7 (семи) календарних днів після отримання заяви на повернення коштів.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

11.1. Виконавець зобов’язаний:

11.1.1. Надати Замовнику послуги у відповідності до умов цього Договору;

11.1.2. Повідомити Замовника про протипоказання до отримання послуг;

11.1.3. Проінформувати Замовника про рекомендації, яких потрібно дотримуватися до / після отримання послуг;

11.1.4. Повернути Замовнику кошти у разі відмови Замовника від отримання послуг, при дотриманні ним умов розділу 10 цього Договору;

11.1.5. Не розголошувати персональні дані Замовника третім особам без згоди Замовника, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.

11.2. Виконавець має право:

11.2.1. Змінювати ціни на послуги в односторонньому порядку. Оновлені ціни (прайс) на

послуги вступають в силу з моменту публікації їх на Сайті.

11.2.2. Відкликати Договір у будь-який момент, про що Виконавець може розмістити

відповідне повідомлення на Сайті

11.2.3. Змінювати (переносити) дату та / або час надання послуг Замовнику за попереднім погодженням з Замовником, але не менше ніж за 24 години до моменту надання послуг;

11.2.4. Відмовитися від надання послуг у разі порушення Замовником умов цього Договору.

11.3. Замовник зобов’язаний:

11.3.1. Ознайомитись з умовами цього Договору до моменту його укладення (оформлення Замовлення на Сайті та / або оплати Замовлення);

11.3.2. Ознайомитись з протипоказання до отримання послуг;

11.3.3. Ознайомитись з рекомендаціями, яких потрібно дотримуватися до / після отримання послуг та дотримуватись їх;

11.3.4. Ознайомитись з Інформованою добровільною згодою на проведення процедур та підписати вказану згоду у разі, якщо Замовником дотримані рекомендації до проведення процедури та відсутні протипоказання до проведення процедури;

11.3.5. Оформити Замовлення на Сайті належним чином, обравши Салон, дату та час надання послуг;

11.3.6. Прибути в Салон для отримання послуг, за адресою, у дату та час, що були обрані Замовником при оформлені Замовлення;

11.3.7. Завчасно, не менше ніж за 24 години повідомити Виконавця про неможливість

прибути в Салон для отримання послуг;

11.3.8. Оплатити Замовлення у разі оформлення Замовлення на Сайті.

11.4. Замовник має право:

11.4.1. Отримувати послуги у відповідності з умовами цього Договору;

11.4.2. Отримувати від Виконавця повну та достовірну інформацію про послуги, що

надаються за цим Договором;

11.4.3. Змінювати (переносити) дату та / або час отримання послуг за попереднім

погодженням з Виконавцем, але не менше ніж за 24 години до моменту надання послуг;

11.4.4. На повернення коштів у разі відмови Замовника від отримання послуг, при

дотриманні ним умов розділу 10 цього Договору;

11.4.5. На конфіденційність своїх персональних даних.

  1. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

12.1. Майнові права інтелектуальної власності на текстову інформацію, графічні зображення та інші об’єкти права інтелектуальної власності, що містяться на Сайті, не можуть використовуватись третіми особами без письмової згоди Виконавця.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

13.1. У разі виникнення спорів або розбіжностей з питань, передбачених цим Договором, Сторони вживатимуть всіх заходів до вирішення їх шляхом переговорів.

13.2. У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України, з урахуванням умов цього Договору.

13.3. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю Замовника в результаті:

13.3.1. Недотримання Замовником зобов’язань, визначених п.11.3. цього Договору;

13.3.2. Недотримання Замовником протипоказань до отримання послуг, визначених у розділі 4 цього договору;

13.3.3. Недотримання Замовником рекомендацій, яких потрібно дотримуватися до / після отримання послуг, визначених у розділі 4 цього договору.

  1. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

14.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, передбачених Договором, якщо вони виникли внаслідок дії форс-мажорних обставин.

14.2. Під форс-мажорними обставинами розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажання Сторін, і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі та інші дії чи події, які існують поза волею Сторін.

14.3. Сторона, яка не виконує або не може виконати свого зобов’язання за Договором внаслідок дії форс-мажорних обставин зобов’язана повідомити іншу Сторону про перешкоди і їх вплив на виконання зобов’язань, що виникли у зв’язку з укладенням цього Договору.

14.4. Якщо форс-мажорні обставини діють протягом 30 (тридцяти) днів підряд і не виявляють ознак припинення, будь-яка із Сторін має право відмовитися від виконання умов цього Договору в односторонньому порядку, повідомивши про це іншу Сторону.

  1. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

15.1. Погоджуючись з умовами цього Договору, Замовник підтверджує свою правоздатність та дієздатність, свій дійсний намір укласти цей Договір на умовах вказаних в цьому документі (оферті), відсутність будь-якого примусу на укладення цього Договору, повне розуміння умов та термінології, що вжиті в цьому Договорі, законне користування банківською платіжною карткою, а також усвідомлює та підтверджує свою відповідальність за зобов’язаннями, що виникають нього у результаті укладення цього Договору.

15.2. Усі повідомлення, які передбачені цим Договором та надсилаються Замовником

Виконавцю, вважаються надісланими належним чином, якщо вони надіслані з використанням засобів зв’язку на підставі контактної інформації, що була надана Замовником у порядку, передбаченому цим Договором.

15.3. Пропозиції стосовно діяльності Виконавця, запити про надання інформації та інше, приймаються Виконавцем за телефоном +380930505106 

  1. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа-підприємець

Шинкаренко Марина Юріївна

Ідентифікаційний код: 3518207927

Місцезнаходження: Україна, 02094, місто Київ, вул.Лазаревського Олександра, будинок 2, квартира 23

Контактний номер телефону: +380930505106

Ми використовуємо куки, щоб ваш досвід на сайті був таким же приємним, як догляд у нашій студії🥰


Трошки турботи — навіть онлайн!